אודות העמותה

העמותה הישראלית לסרטן הלבלב נוסדה ב-2019 על ידי מתנדבות שהתגייסו לפעול יחד למען קהילת חולי סרטן הלבלב בישראל ובני משפחותיהם. העמותה חברה בקהילה הבינלאומית למאבק בסרטן הלבלב world Pancreatic Cancer Coalition
למעבר לאתר העולמי >>

העמותה מתבססת על כספי תרומות למימוש חזונה ומטרותיה בפעילות הציבורית למען המטופלים

מטרות העמותה

הגברת מודעות למחלה
להעלאת הסיכוי לגילוי מוקדם

הנגשת מידע, דרכי טיפול
וחידושים בתחום

תמיכה, הכוונה וסיוע
לחולים ובני משפחותיהם

צוות העמותה

jenny

ג'ני-לי נעים

בעלת חברה להפקת אירועים.

"תקופת המחלה של אמא שלי הייתה הקשה בחיי. רכבת הרים של רגשות. פחד, יאוש, עצב, חוסר אונים. לאחר שנפטרה הרגשתי שאני מוכרחה לעשות משהו בעל ערך. יש לי כ"כ הרבה לתת, ויש כ"כ הרבה אנשים שעברו ועוברים את אותו מסע כמו שלי".

about

ד"ר מריה רייצס-גורביץ

חוקרת במעבדה לחקר סרטן הלבלב במרכז הרפואי שיבא.
"סרטן הלבלב הינו אחת המחלות העיקשות והעמידות איתן אנו מתמודדים. עלינו להמשיך ולחקור אחר הטיפול שיאפשר לנו להחליש ולנצח אותו. העמקת המחקר מאפשרת טיפול ממוקד ומותאם אישית".

about4

סאלי זיסמן

יועצת משפחתית למצבי חולי ומשבר, מלווה חולי סרטן לבלב ובני משפחותיהם במסגרת המכון האונקולוגי בשיבא.
"פעם אחר פעם נפעמת נוכח רצונו של אדם לאחוז בחיים, מתוך תקווה ואופטימיות שהסיפור שלו שונה, עבורו יקרה נס ואצלו הסוף יהיה טוב. יום אחד זה יקרה. אנשים יחלימו מסרטן הלבלב, יעמדו על הרגליים ויחזרו מחוזקים לעולם".

about2

עו"ד יעל בכר

"כשאבי היקר אובחן כחולה בסרטן הלבלב ונותח, הבנו, משפחתי ואני, את החשיבות האדירה של האבחון המוקדם. אבחון המחלה בזמן הנו קריטי בסרטן לבלב. דעו את הסימפטומים – זה משנה חיים!"

about5

מאיה רפאל

אנתרופולוגית רפואית וחוקרת באוניברסיטת קיימברידג׳, אנגליה.
"אבי אובחן עם סרטן לבלב, שלב 4. ככל שהעמקתי וחקרתי, הבנתי עד כמה המידע בעברית חסר.  חשוב להנגיש לציבור בישראל את קיומם של מחקרים פורצי דרך המתקיימים בעולם, בתקווה למציאת טיפול אפקטיבי שיוכל להציל חיים".

about6

רנית ארצי

מרפאה בעיסוק ומדריכת הורים.
"מלווה את בן זוגי, גיל, שאובחן עם סרטן לבלב גרורתי. במהלך התקופה של האבחון והטיפולים השונים הבנתי עד כמה חסר ידע וכלים להתמודדות לחולים ולבני משפחותיהם. בשם התקווה והאופטימיות אני ממשיכה באומץ לפעול".

about3

פמלה שרה פלד

עוסקת בכתיבה ועריכה, בעלת תור בעיתון ג'רוסלם פוסט.
"אמי האהובה ובעלי היקר נפלו קורבנות למחלת סרטן הלבלב. אסייע בכל דרך שניתן על מנת להעלות את המודעות למחלה ולנצח במאבק בה".

דילוג לתוכן